duminică, 24 iulie 2016

Terapia cu lipitori- greu de aplicat, neplacuta, costisitoare, rezultate neclare

Am incercat aceasta terapie timp de trei luni, cu 5 lipitori, cu 10 lipitori si chiar cu 30 de lipitori la o aplicare. In total 200 de lipitori in cele 3 luni.

Aspecte pozitive: 2 cm de varice s-au retras. Nu au disparut dar nu mai sunt bombate in exterior, ci trase in interior. Curatarea sangelui de unele depuneri de colesterol (alb in fotografii) si sange negru.

Aspecte negative: ten foarte palid, bolnavicios din pricina cantitatii mari de sange pierdut, oboseala puternica, prabusirea formei fizice. Dupa 4 luni de la incetarea tratamentului inca nu mi-am revenit la forma dinaintea inceperii lui. Inca obosesc si gafai cand alerg cativa metri sau urc doua etaje, fapt inadmisibil pentru o persoana cu conditie fizica buna cum aveam initial.

Opinia mea despre acest remediu;  posibil sa dea rezultate daca este aplicat ani de zile dar probabil trebuie facut sub indrumarea unei persoane avizate, care sa stie unde sa puna lipitorile, cate sa puna, la ce interval. Costurile insa in acest caz sunt foarte mari si rezultatele incerte. Eu am facut totul singura, doar studiind pe internet. daca as fi apelat la un medic, m-ar fi costat pana acum peste 2000 lei (costul aplicarii unei lipitori este de circa 10 lei). Acasa costul a fost mult mai mic, mai ales ca am reutilizat fiecare lipitoare de 3-4 ori.
Este un remediu foarte dificil de aplicat, costisitor, cu multe reactii secundare (mancarimi puternic, umflarea zonei, urme de lipitori care tin luni de zile)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu