duminică, 24 iulie 2016

Terapia Bowen- cost ridicat, timp pierdut, niciun rezultat

Am ales pentru aceasta aplicarea acestei terapii o persoana ultracalificata un "maestru" Bowen, am facut toate sedintele prescrise pentru vindecarea problemelor de circulatie si a unei forme usoare de scolioza (la pretul de 50 de lei sedinta), am pierdut cate o ora in fiecare saptamantimp de 3 luni cu rezultat zero pe toata linia.

Aspecte pozitive; terapie placuta, fara dureri, atingeri usoare in anumite puncte de pe corp.

Aspecte negative: niciun rezultat pozitiv in privinta varicelor sau a indreptarii coloanei. Picioarele mai agitate in ziua tratamentului si cateva zile dupa, somn foarte agitat. Terapeutul mi-a spus ca este semn bun, dovada a declansarii procesului de vindecare.

Parerea mea despre tratament: este o pacaleala. Cei care vor sa ma contrazica ii rog sa o faca pe baza de dovezi. Voi aduce si eu fotografiile facute dupa fiecare sedinta de tratament.

2 comentarii:

  1. Din cauza energiilor negative, e si un mare pacat de la Dumnezeu. Am intrebat duhovnicul meu si trebuie sa spovedesc ca ma simt incarcata de acest mare pacat. Am patit si eu acelasi lucru. Bani aruncati pe fereastra, efecte zero barat; eu am dat 80 de lei pe sedinta si am facut vreo 14, acum ma simt mai rau ca inainte; durerile sunt mult mai apasatoare, nu puteam nici dormi in acea perioada, aveam cosmaruri si terapeuta ma invaluia cu tot felul de minciuni. Eu m am dus cu leziuni de menisc si ligamente la genunchi de gradul 2. Cum mai stiu escrocii sa fraiereasca lumea si sa traiasca in lux pe seama fraierilor....E o mare sarlatanie. Nu mi elibera nici chitanta, ceea ce este ilegal. Daca avea un control si o prindea platea amenda mare. Era la un demisol. Imi rupeam picioarele pe scarile acelea abrupte. Am citit ca doctorul interior ajuta vindecarea si ca ar fi dumnezeu. Pacate mari strigatoare la cer!!! Feriti-va dragi crestini, ca viata de aici de pe pamant e scurta si tot ce e pacat de la Dumnezeu, il impiedica pe om de la vindecare!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am luat păcăleala de la una din București care mi-a luat într-o săptămână 1400 Ron(fara bon fiscal) pentru THETA HEALING.Sa fie de sufletul morților.Traieste in lux in timp ce multi plătesc chirie și vin să de-a sume destul de mari pentru povesti cuțite de ea prin cărți.

    RăspundețiȘtergere