duminică, 24 iulie 2016

EMDR- reprocesarea prin miscare ochilor- de incercat

Imi pare rau ca nu am bani sa lucrez cu un terapeut tehnica EMDR de vindecare a traumelor, Costul unei sedinte este foarte mare (150-200 lei). Am experimentat singura pe baza documentarii pe net si dupa citirea catorva carti.

Pro: simplu de aplicat in aparenta, fara costuri deca o practici acasa dar si cu riscuri daca te substitui unui terapeur calificat. Deschizi nepregatit cutia amintirilor neplacute din trecut si incerci sa te descurci . Mi-a fost de ajutor urmatorul clip de pe you tube:

https://www.youtube.com/watch?v=OnkMdcRI4Dg

Iti poti vindeca probleme de sanatate, daca au cauze emotionale.

Contra: costuri mari ale sedintelor de terapie. Nu m-am vindecat de varice, probabil nu au un substrat emotional, dar m-am pus pe picioare de multe ori cand eram cu psihicul la pamant.

Parerea mea despre metoda; foarte buna, am citit articole pe net despre vindecari extraordinare obtinute prin acesta metoda (recuperare emotionala dupa accidente, cutremur, viol, moartea unei persone dragi, divort, vindecarea fobiilor, a depresiei.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu