duminică, 24 iulie 2016

Creme si unguente pentru varice. otetul de mere, ceaiuri- rezultat nul

Am incercat zeci de creme: cu castan, cu galbenele (mi-am facut si in casa dupa metoda Mariei Treban), cu arnica, cu spanz, cu castan etc, etc otetul de mere facut in casa, ceaiuri minune, tot ce am vazut in reclame sau prin reviste naturiste si mi s-a parut cat de cat de incredere. Bani aruncati Niciun rezultat.

Crema pt picioare a lui Mircea Ciuhrii o mentionez separat deoarece la inceput am avut rezultate foarte bune, s-au decolorat pe o mare portiune varicele. Apoi a schimbat ambalajul, si mai ales reteta, le-a modernizat si nu a mai mers deloc. Timp de 1 an am tot folosit crema in asteptarea rezultatelor initiale dar am fost total dezamagita. Daca va reveni candva la treteta initiala, voi redeveni cumparator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu