duminică, 24 iulie 2016

Terapia cu apa Kneipp, mantaua spaniola- de incercat

Am experimentat timp de cateva luni metodele din cartea: "Farmacia verde. Miracolul vindecarii bolilor." a preotului Sebastian Kneipp: dusurile de 1 minut cu apa foarte rece, dorsale,totale, mantaua spaniola, infasurarea scurta etc. Timp de aproape 2 luni am facut 3-4 stropiri totale, dorsale, ale genunchilor sau ochilor si m-am oprit pentru ca nu mi se mai oprea ciclul menstrual. A tinut 50 de zile si a fost zilnic in cantitate foarte mare, ca niciodata in viata mea. Nu am obtinut nicun rezultat pozitiv notabil.

Mantaua spaniola; scriu despre ea separat pentru ca mi s-a parut cea mai buna metoda din cartea sus mentionata. Te imbraci in haine ude , stoarse usor (ex pijama), cearsaf sau manta confectionata special, pui deasupra niste haine uscate (asta nu scrie in carte dar daca nu faci asa uzi tot), apoi te bagi in pat cu 2-3 paturi deasupra. Adormi in cateva minute si dormi ca un prunc o  ora. o ora jumate. Te trezesti intr-o stare foarte buna.

Pro: fara costuri. Nu am obtinut rezultate in varice dupa 8 aplicari dar l-am vindecat cu o sinugura aplicare pe fiul meu de varsat de vant (au trecut intr-o singura zi bubele, lipsa poftei de mancare,starea foarte rea, mancarimea puternica), altadata de febra, ma remonteaza imediat cand sunt epuizata.  Este o metoda eficienta de scoatere a toxinelor din corp, iese apa galbena cand speli pijamaua (pusa pe tine curata).

Contra: destul de greu de aplicat: uzi hainele, putin si patura sau cersaful. Este un tratament de durata in boli cronice.

Parerea mea despre metoda: merita incercata pentru diverse afectiuni (dupa citirea cartii) iar pentru vindecarea varicelor trebuie probabil perseverat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu