duminică, 24 iulie 2016

Noua Medicina Germanica- dr. Hamer- nu merge la varice dar este eficienta in multe afectiuni

Am urmat cursuri de Noua Medicina Germanica, am vizionat filmulete pe net, am citit si cumparat cartile aparute in limba romana, am experimentat pe mine si pe multe cunostinte. este o metoda de vindecare foarte controversata dar cu multe parti bune.

Pro: usor de aplicat, fara costuri dupa investitia initiala in materiale/cursuri. Gasesti pe net informatii gratuite dar nu sunt suficiente. Nu am obtinut rezultate pozitive in privinta varicelor dar am scapat de durerile de spate si o eczema pe mana, o prietena de alergia la polen, alta de lesinuri frecvente

Contra: cei care cred orbeste in ea vro fi dezamagiti, nu merge oricand si pentru orice. Trebuie sa ramai cu picioarele pe pamant cand o aplici. Sa nu crezi in ea ca intr-o carte sfanta, renuntand complet la alte terapii clasice sau alternative. Am citit cazul unei adepte infocate care avea un site foarte urmarit despre vindecarea ei de cancer cu aceasta terapie. Cand a simtit ca boala revine cu virulenta si ca sfarsitul este aproape, a platit pe cineva sa continue sa scrie pe site, dupa moartea ei, pentru a pastra increderea in  metoda.

Parerea mea despre Noua Medicina Germanica: merita studiata, inteleasa si aplicata, dar fara absolutizare, fara a i se da monopol. Merg bine alaturi de ea EFT-ul , EMDR-ul, dietele vegane sau raw vegane, etc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu