duminică, 24 iulie 2016

Regimul vegan si raw vegan- de incercat

Am incercat mai intai regimul vegetarian, apoi pe cel vegan, apoi raw vegan. Dupa primele doua nu am observat rezultate notabile in starea de sanatate, doar bucurie ca nu mai mor animale din pricina mea.Voi vorbi despre ultimul.

Regimul de cruditati:

Pro: nu are costuri mari, poti gasi mereu la piata legume si fructe ieftine, chiar si iarna (mere, morcovi, sfecla, grau pentru incoltit, seminte de in, seminte de susan, de floarea sorelui etc). Dupa 3 luni de alimentatie fara foc am avut cea mai buna conditie fizica din viata mea. Faceam  pe atunci arte martiale si colegii au ineput sa se sperie cat de multe flotari, abdomene,sprinturi pot face fara sa obosesc. Tenul era frumos, parul nu-mi mai cadea, vederea era mai buna.

Contra; mi-era mereu pofta de cate ceva ce nu aveam voie sa mananc, nu mi-am vindecat problemele de sanatate dar poate o faceam daca perseveram. Voi reveni cu siguranta la aceaste stiluri de viata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu