duminică, 24 iulie 2016

Metoda Kuhne- tine varicele pe loc

Pro: metoda gratuita, tine varicele pe loc, dispare firbinteala picoarelor si nelinistea lor. Se vindeca rapid constipatia, insomnia, dupa o luna boliele de piele si in timp alte afectiuni. In cartea "Arta de a vindeca orice boala fara doctorii si fara operatIi" Louis Kuhne spune ca poti scapa de orice boala daca esti perseverent in aplicare metodei (luni de zile in probleme grave sau chiar ani). Cartea pe net;

http://www.ekilibrium.ro/OFERTA/Kuhne%20Arta%20de%20a%20vindeca%20fara%20doctorii%20si%20operatii.pdf

Un site foarte explicit despre aplicarea metodei si rezultatele ei:

http://www.gociman.com/mircea_gociman/minunea.htm

L-am cunoscut pe domnul Gociman, cel care a scapat de amputarea picoarelor datorita acestei metode, si a scris marturia, si depun marturi pentru onestitatea dansului.

Contra: greu de aplicat pe termen lung, cere mult timp investit si multa perseverenta.

Metoda pe scurt cu mici modificari facute de mine pe baza experientei:
Stai in cada goala pe un scaunel, bine imbracat; sosete de lana, pulover, fular, cu zona picioarelor acoperita cu un prosop. Fara pantaloni. Ai in fata un lighean cu apa foarte rece (cand se incalzeste apa pui pentru cateva minute un vas cu gheata in el, apoi scoti vasul si-l mai pui mai tarziu, cand creste iar temperatura apei). Iei cu o carpa grosuta apa din lighean si speli zona intima: partea stanga, centru, apoi partea dreapta sau lovesti usor aceste zone cu carpa plina de apa rece. Un minut doua, apoi inmoi iar carpa in apa si lovesti iar. Cel putin 30 minute pe zi, cel putin o data pe zi (ideal de 2-3 ori pe zi cate 30 de minute). Poti asculta muzica in timp ce faci asta, sau citi o carte (pe care o tii cu mana in care nu ai carpa). Cand termini, te bagi in pat cu patura groasa deasupra sau faci sport macar 15 minute, pana te incalzesti.

5 comentarii:

  1. Dupa cum le-ai descris pe blog, unele metode pot cel mult sa amelioreze, altele n-au nici un efect sau nici o legatura.
    Daca se vorbeste de perioada incipienta, cand se observa aparitia unor umflaturi sau zone care isi schimba culoarea,
    intr-adevar unele metode de genul celor descrise pot intarzia evolutia.
    ...
    Nu exista leac care sa vindece acel vas sanguin in care ''s-au stricat supapele de sens''.
    In majoritatea cazurilor exista o legatura intre boala cardiaca si aparitia problemelor circulatorii.
    Cele mai multe sanse de a dezvolta o boala varicoasa sunt cei cu mostenire genetica, activitati fizice favorizante, alimentatie bogata in grasimi, greutate corporala peste normal.
    ...
    Sustii ca ai incercat una din metode in aceeasi perioada in care ai practicat arte martiale,poate intr-adevar stilul de viata bazat pe o alimentatie in care au predominat cruditatile si miscarea fizica regulata te-a facut sa te simti bine atunci.
    Artele martiale non-contact sau full-contact, antrenamentul de lupta sau fizic nu menajeaza de loc ''picioarele''.
    Personal cred ca ar fi recomandat inotul, miscarea in apa in general, bicicleta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru comentariul pertinent. Sunt de acord cu el dar ce e de facut cand medicina clasica nu-ti da sperante. Am multe cunostinte cu aceasta afectiune si unele urmeaza, fara rezultat, tratament medicamentos de ani de zile (cu Detralex etc), altele s-au operat prin diverse metode (cu laser, cu radiofrecventa, cu ultrasunete, prin metoda Angelescu etc) si varicele au reaparut dupa cativa ani, iar evolutia lor a fost mai rapida. O prietena foarte buna s-a operat de doua ori, in decurs de 5 ani, si starea varicelor ei, departe de a se imbunatati, s-a inrautatit foarte mult. Ce ar trebui sa fac? Sa astept evolutia varicelor spre ulcer varicos si alte complicatii? Ce ai scris ca sfat am incercat deja si sunt de acord ca este benefic' dar nu suficient. Practic inotul, fac sport (forma de arte martiale aleasa a fost semi-contact, lejera la antrenamente, mi-am menajat picioarele), mananc sanatos, nu am probleme cardiace, nu am probleme cu greutatea (59 de kg la 1.68 pentru o persoana de 49 de ani cred ca e in regula). Varicele la mine sunt o mostenire genetica, asa cum bine ai presupus in comentariu. Ce sa fac? Sa accept cu fatalitate acest fapt si sa ma resemnez ca nu e nimic de facut?

      Ștergere
  2. Iata un mic exemplu despre rezultate ale operatiilor de varice, luat de pe net, de la adresa:
    http://www.kudika.ro/comunitate/forum/view_topic/35046/Ce-tratamente-sa-folosesc-impotriva-varicelor.html

    'am varsta de 35 ani si la 18 ani am fost operata de acelasi doctor faimos.....arab ...,la Bucuresti, doar ce aparuse atunci in medicina de flebologie avea cabinet particular in fine..aveam vene doar la un picior cred ca era ereditar de la tata si doctorul mi-a promis ca imi va face o frumoasa interventie la acel picior fara sa mai am probleme toata viata!!!!!!!!in schimb??surpriza eram deja ciopartita la ambele picioare la vremea aia i-am dat spaga vreo 300 marci plus ochelari de firma etc si cu ce m-am ales?'pur si simplu am fost folosita pe post de cobai!!!am ramas distrusa pe toata viata nu mai port fusta de atatia ani de zile ca am niste cicatrice uriase pe piciorul stang si pe celalalt am foarte multe vene ffff urate care nu am incercat decat sa le tratez cu creme !!!eu dupa vreun an oricum am revenit la el si i-am spus ca il dau in judecata ...si el s-a oferit sa imi faca alte investigatii de care binenteles ca nu am mai acceptat ca el sa ma atinga am fost si la protectia consumatorului si mi-au zis ca materialul meu a fost prost aceeasi chestie ce mi-a zis si doctorul!!!!!!!!!! ca sa vezi...
    am lasat-o balta ..si in ziua de azi sufar enorm din cauza uratelor vene si cicatrici care nu cred sa mai am remediu

    RăspundețiȘtergere
  3. in cele din urma ati reusit sa gasiti ceva concret?si eu am niste varice destul de mari care uneori dor foarte tare...genetice sunt le am de la 18 ani...acum cineva mia spus despre niste pastile pe care le iau din polonia DIOHESPAN una pe zi cel putin nu ma mai dor...dar as vrea ceva care macar sa le diminueze daca nu le vindeca...

    RăspundețiȘtergere